Followers

Thursday, August 25, 2011

Hari Baru,Bulan Baru,Cerita Baru,Wajah Blog Yang Baru.

Cerita blog lama da berkubur.arini aku datang dengan idea baru,cerita baru yang akan aku bawa..dalam blog baru ni aku akan bercerita mengenai kisah kehidupan samada kehidupan aku ataupun pengajaran dari kisah kehidupan.tapi xdela sampai nk bercerita kisah rumah tangga ,batu,papan walhal teres orang.



aku juga nk bercerita dan berkongsi tentang cerita-cerita bolasepak samada dalam negara ataupun luar negara.cerita mengenai kelab,pemain,ulasan perlawanan mengikut pendapat aku,dan macam2 la .asalkan berkaitan dengan bola.


tapi xdela aku nk cerita dan kongsi pasal bola je sepanjang masa,aku juga teringin nk berkongsi pasal maklumat dan info yang memberi faedah lam kehidupan kita.

2 comments:

Unknown said...

cey cey ceyy. tak tahan . kah kah kah . blog awang rupanye. :P ngtkan blog ritu yg awang pomot kat mek. :P

ismaqi said...

lol.ape la mek ni...blog ritu blog len.nape nk same ker?haha